everteta

Shqiperine Etnike e kishim realitet por na e shendruan ne ender. Eshte detyra e jone ta shendrojme endren e Shqiperise Etnike ne realitet . Beje ose vdis!

Sunday, April 19, 2009

Jashte Atdheut

Degjoni vellezer e motra qe shpesh keni pyetur se perse une u largova nga Shqiperia.Ne Shqiperi ka shume te ndyre. Ka te ndyre mbi te ndyre, e te qelbur mbi te qelbur, e flliqesira mbi flliqesira. Kemi Berishen, Nanon, Ramen, Godon, Xhuvelin, Aline, Ceken, Gjinushin, Rucin…
Ne qofte se njeri nga keta kellira vjen ne lagjen time, une e ndroje lagjen.
Ne qofte se ndonjeri nga keta kellira hyp ne Bashkine e qytetit ku banoje, une e ndroje qytetitn.
Ne qofte se ndonjeri nga keta kellira i hyp ne xverk shtetit shqiptar, une e ndroje shtetin.
Ja pra kushtet jane plotesuar qe une te jem jashte shtetit sepse ne krye eshte kryekellira Sali Berisha, e gjasat jane qe ta zevendesoje nje me i ndyre sikurse Edi Rama.
Besoj se ju kam sqaruar motra e vellezer.

Respekte,

Petrit Kola
pojofree@yahoo.com

2 Comments:

Blogger Aulona said...

hahahahaha o zot mbarova se qeshuri dhe ngela pa gjume me keto shkrimet e tua Z.Petrit. Po qysh u bie ne koke te gjithave! :) Atje eshte vertet sic them une gjithnje, nje tragjikomedi e vertete. Kush thote qe tragjikomedia ka dale nga teatret ""Grek"", nuk kane pare teatrin real Shqiptar...LOL

Saturday, 19 September, 2009  
Blogger django said...

nuk kam ca te shtoj nga komenti juaj dhe i aulones z kola urimet e mia me te mira

Sunday, 20 September, 2009  

Post a Comment

<< Home